Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

macOS Program, appar & tjänster Hårdvara Tillbehör Apple TV Nyheter Tips Apple Övrigt Om iFokus & sajten
Apple

I kväll är det julafton (WWDC 2012)

2012-06-11 11:05 #0 av: Niklas

Med början klockan 19.00 väntas Apple bland annat presentera diverse uppdaterade Macar, mer information om OS X Mountain Lion och iOS 6. Jag brukar följa Apples presentationer via Ars Technicas live-blogg eftersom de sällan sänds direkt över nätet.

Ars Technicas live-blogg från Apple WWDC 2012

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2012-06-11 12:35 #1 av: Erik

Spännande. Håller tummarna för att de har någonting intressant att komma med i år.

-- erik

Anmäl
2012-06-11 12:42 #2 av: Niklas

Ryktena säger att det kommer att vara de mest omfattande uppdateringarna hittills. I stort sett alla Macar ska uppgraderas och Tim Cook har lovat ett år fullt av spännande saker från Apple.

Jag hoppas på MacBook med bättre batteritider och högre upplösning.

Anmäl
2012-06-11 16:06 #3 av: Erik

Skulle gärna se att man plockade bort DVDn och kanske gjorde plats för en extra hårddisk. Uppskattar att ha en SSD som systemdisk, men de fyller upp lite snabbt ibland...

-- erik

Anmäl
2012-06-11 17:49 #4 av: Niklas

Jag skulle hellre byta DVD:n mot mer batteri eller mindre storlek. :-) Jag lagrar allt jag inte använder dagligen på externa diskar.

Anmäl
2012-06-11 22:18 #5 av: johan

Jag hoppas på retinaskärm, feta ssd-diskar och lättare dator.. :)

Anmäl
2012-06-12 09:28 #6 av: Erik

#5 - ... var det en gissning, eller sitter du och fuskar? =P Nya Macbook Pro ser mycket lovande ut...

-- erik

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.