Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

macOS Program, appar & tjänster Hårdvara Tillbehör Apple TV Nyheter Tips Apple Övrigt Om iFokus & sajten
Program, appar & tjänster

Strul med mail i Mac och iPad

2012-08-01 02:20 #0 av: vist

hej!

för några dagar sedan fick jag ett mail från min väninna; både i min Mac och iPad;

efter det kan jag inte radera dessa brev (totalt 6 st) från paddanSkrikandes

de är borttagna från Macen men när jag försöker radera de eller flytta till paperskorgen i iPad´s Mail får jag ett meddelande;"KUNDE INTE FLYTTA BREV. brevet kunde inte flyttas till postlådan Papperskorg"

vill bara tilläga att breven kom från hotmail adress med massa bilagor (bilder) och alla dessa brev är samma brev som bara ramlat in i inkorg i 6 ex ett efter ett...

kan någon hjälpa mig?

Anmäl
2012-08-01 23:21 #1 av: vist

ingen kan hjälpa med nåt förslag?????

Anmäl
2012-08-02 10:18 #2 av: Niklas

Använder du iPads inbyggda mail-program? Vad synkar du det mot för konto? Gmail, Hotmail, iCloud eller något annat?

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2012-08-05 22:17 #3 av: vist

ja, jag använder iPads mail program;

jag synkar inte mellan Mac-iPad-iPhone Skäms har fått för mig att det blir kaos om jag gör detObestämd

har telias mailadress och iPad och dator tar emot nya brev var för sig (och iphone)

det som skickas från ipad syns inte i macbook och tvärtom

Anmäl
2012-08-06 08:51 #4 av: Niklas

I så fall skulle jag börja med att ta bort och sätta upp anslutningen till mailkontot igen i iPaden.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.