Annons:
Etikettövrigt
Läst 1428 ggr
[morat]
2012-08-04 22:38

Prenumerera på facebook

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visste inte vart jag skulle ta hjälp någonstans men det får bli här, eftersom att jag har och använder mig av en MacBook.

Jag prenumererar på tre 'kändisar' på Facebook, och tydligen så prenumererar jag på en till person, en 'vanlig' person på min skola som jag dock inte känner. Så det känns ju lite pinsamt att jag prenumererar på honom.. :P Men grejen är den att det inte går att avbryta prenumerationen!!! Snälla hjäääälp!

Såhär ser det ut när jag kollar på mina prenumerationer….

Annons:
[morat]
2012-08-04 22:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Och om jag går in på personen längst ner på listan (den 'vanliga' personen alltså) så borde det ju se ut som på denna bilden. Men det finns ingen "prenumererar"-knapp som jag kan avbryta här. Men det finns det på de andra personerna som jag prenumererar på… Aaah blir galen! :(

JohannaEkroth
2012-08-05 00:05
#2

Om personen skriver en uppdatering som syns ute bland händelserna. Då finns det en liten osynlig (som blir synlig när du för musen över den) pil på högra sidan av fältet. Typ mittemot personens namn. Har du något al där om att du kan avsluta prenumeration eller statusuppdateringar eller så?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[morat]
2012-08-05 00:48
#3

#2 Kan endast dölja händelsen eller anmäla den…

[morat]
2012-08-30 20:42
#4

Någon som vet? Har fortfarande inte fått det att fungera. Har även mejlat till facebook för längesen, men inget svar.. Fast vet inte om jag mejlade in till rätt ställe men.. :S

Niklas
2012-08-31 10:34
#5

Jag har tyvärr ingen aning.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: