Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

macOS Program, appar & tjänster Hårdvara Tillbehör Apple TV Nyheter Tips Apple Övrigt Om iFokus & sajten
Hårdvara

Min MacBook piper?

2013-03-17 08:17 #0 av: molllyr

Min MacBook piper ibland när jag använder det. Vad kan det bero på? Det är två pip direkt efter varandra, inte så jättehöga men ja, den piper iallafall och jag fattar inte varför.

Anmäl
2013-03-17 09:47 #1 av: [Jens]

Jag har inte hört något om detta men kollade på apple support och fann detta: http://support.apple.com/kb/HT2538?viewlocale=sv_SE

Det står inget om två pip men det kanske är fel?

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2013-03-17 14:22 #2 av: molllyr

Okej men vad konstigt... Jag har ju haft den i snart fyra år nu och tänkte att det kanske hade med fläkten eller något att göra. Hoppas någon annan kanske vet för när jag googlar kommer ingenting upp som stämmer in...

Anmäl
2013-03-18 11:58 #3 av: Niklas

Jag skulle ta den till Apple och låta dem titta på den. Det kan vara någon sorts varning även om det inte stämde exakt med dem i länken i #1.

Är det vid några särskilda tillfällen den piper, eller när som helst?

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2013-03-18 18:36 #4 av: molllyr

#3 Nej inget speciellt tillfälle, den kan börja pipa närsomhelst och den håller på olika långa stunder också.

Anmäl
2013-03-18 20:27 #5 av: Niklas

Okej.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2013-03-19 05:36 #6 av: [Jens]

Det låter som det är något tekniskt problem så jag skulle göra som Niklas rådde dig att lämna in den för felsökning.

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.