Annons:
Etikettprogram-appar-tjänster
Läst 9253 ggr
makeupbox
3/24/13, 2:11 PM

Word, Excel, Powerpoint - gratis?

Någon som vet om det går att ladda ned Word, Excel och Powerpoint gratis till sin Mac någonstans? Vet att det inte är lagligt men har verkligen inte råd just nu att köpa .. någon som vet?

Annons:
makeupbox
3/24/13, 2:31 PM
#1

har laddat ned nu men måste ha aktiverings kod typ eller hur man säger.. kan det funka med den jag har till pc? antar inte?

Niklas
3/24/13, 4:24 PM
#2

Det finns alternativ till Microsofts Office-paket. LibreOffice och iWork till exempel. Det förstnämnda är gratis.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

makeupbox
3/24/13, 6:24 PM
#3

Hittar jag den på appstore?

Niklas
3/24/13, 7:41 PM
#4

Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

makeupbox
3/24/13, 10:16 PM
#5

tack :D

deeman
3/28/13, 10:04 PM
#6

iWork kostar inte så mycket och är helt kompatibelt med t ex Excel och Word i Office. Sedan har vi fria varianter som Staroffice, Open Office osv. osv

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Annons:
[Jens]
4/3/13, 6:02 AM
#7

Jag tycker LibreOffice är bättre än OpenOffice idag för när OpenOffice blev uppköpt utav Oracle så började den fria versionen kännas som icke fri 😉

Jag kör gärna med iWork för jag gillar det starkt men jag har testat LibreOffice och den blir bara bättre gentemot OpenOffice och jag rekommenderar alla som inte vill betala den lilla ynka slanten för iWork detta program.

En liten notis om LibreOffice i TechWorld.

Niklas
4/3/13, 11:36 AM
#8

Jag tycker också om iWork. Det enda som gör att jag använder LibreOffice också är iWorks dåliga hantering av csv-filer.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

MagArne
4/6/13, 2:49 PM
#9

Du kan ju hyra Office via Office365. Kostar 88kr månaden tror jag och man får då en hel del annat kul på köpet.

http://www.microsoft.com/sverige/mac/buy

Upp till toppen
Annons: