Annons:
Etikettprogram-appar-tjänster
Läst 6679 ggr
mopsen12
1/10/14, 2:18 PM

Virus på ipad?

Jag var inne på en sida när den öppnade upp en annan sida (vanligtvis kommer bara reklam man kan trycka bort om betting sajter osv) och det har kommit upp en sådan där "flera singlar nära dig" bla bla bla "skaffa en sexkompis" osv. De går ju alltid att trycka bort men nu har det kommit upp en ruta där den vill att man ska trycka OK för att se bilder på dessa singlar och man kan inte trycka kryss på den. Det är som i en sådan där ruta med "Nu är det endast 4% batteri kvar", om ni förstår? Hittar ingenstans man kan tvångsavsluta safari heller på ipaden. Jag kan inte ta bort fliken eller backa eller något och jag vågar inte trycka ok för då är jag rädd att det ska komma virus eller något. 😢

Vad ska jag ta mig till?!

Annons:
Niklas
1/10/14, 3:11 PM
#1

Du kan nästan alltid tvångsstänga en app genom att hålla hem-knappen intryckt. Går inte det kan du starta om iPad genom att hålla hem- och på-knapparna intryckta tills den vita Apple-loggan syns.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

mopsen12
1/10/14, 5:51 PM
#2

#1 Det löste sig ändå. Chansade och tryckte ok för att sedan lyckas stänga ner alla öppna sidor innan något hann ladda klart. Men tack för hjälpen! 🙂

Upp till toppen
Annons: