Annons:
Etikettmacos
Läst 1904 ggr
missan´s
2/12/15, 9:21 AM

OS X Yosemite - Före/efter uppdatering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nu har jag uppdaterat min mac till OS X Yosemite! Känns som en helt ny dator och mycket mera mordern. Obs, alla appar, har inte uppdaterats av någon konstig anledning. (iMovie, Garageband, Pages och Numbers)

Här kommer före/efter bild. Är supernöjd!

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Annons:
MagArne
2/12/15, 9:24 AM
#1

Grattis, jag kände tyvärr raka motsatsen och gör det fortfarande.

Niklas
2/12/15, 9:38 AM
#2

#0: Har du tittat i Mac App Store om du har några appar att uppdatera där?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

missan´s
2/12/15, 10:10 AM
#3

#2 Yes, uppdaterade iPhoto i efterhand. Dock kostade det pengar att ladda ner nya iMovie, Garageband, Numbers och Pages, så jag tror att det går lika bra med de gamla versionerna.

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Niklas
2/12/15, 12:32 PM
#4

Aha, okej.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sukram
3/23/15, 7:46 PM
#5

Jag köpte en begagnad Mac i vintras med Lion och uppdaterade till Yosemite för några veckor sedan. Var lite rädd först att en gammal dator skulle bli slöare med uppdateringen om den var mer krävande men jag tycker faktiskt att allt funkar bättre!

Niklas
3/24/15, 9:39 AM
#6

Härligt. 🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Johnny
3/25/15, 6:29 PM
#7

Jag saknar de 6–8 färdiga layout-förslagen i iPhoto, där man kunde skriva några rader och lägga och flytta omkring bilder efter behag.😕

Har skrivit till Apple om detta, men den möjligheten fanns inte med i uppdateringen från igår! Tyvärr! Kommer kanske?

Niklas
3/26/15, 1:36 PM
#8

Eftersom iPhoto ska försvinna och ersättas av Bilder tror jag inte att de lägger någon tid på att utveckla iPhoto.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Johnny
3/27/15, 2:11 PM
#9

Skrev lite tvetydigt, jag menade att just den trevliga finessen skulle följa med till Bilder.

På tal om Bilder, jag är riktigt kluven, om jag tycker om det, eller inte?!😎

MagArne
3/27/15, 2:35 PM
#10

Som inbiten Apertureanvändare tycker jag "Bilder" är värdelöst.
Lightroom som tycks vara bästa ersättaren har ett verktyg för att importera Aperture/iPhotobibliotek men sorterar bilderna  helt galet i datummärkta mappar istället för mina eget namngivna mappar.

Så vilken väg ska man gå tro och hur länge kommer Aperture och iPhoto att fungera tillfredställande?

Niklas
3/27/15, 3:26 PM
#11

Jag kör Lightroom för all "riktig" redigering och kommer att använda Bilder för resten, exempelvis det som kommer från iPhone.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: