Annons:
Etikettapple
Läst 1307 ggr
[[LP97]3]
1/27/16, 8:23 PM

Är det bara jag som har problem med SF bio?

Hej, jag har ett problem gällande min nya mac.

Jag har fått den av gymnasiet jag går på och den är hur bra som helst. Det är 2015 version. Men för några veckor sen så skulle jag kolla upp filmer på sf bio, men hemsidan är som helt fryst. Jag kan inte kolla trailers, klicka på filmerna, välja vilken stad jag är och, absolut ingenting på deras hemsida fungerar, för jag kollade idag igen. Den funkar ju så klart på min andra dator som är av ett annat märke, så vad är problemet? Har ni någon aning vad det kan vara eller har ni samma problem? Jag har inte tappat datorn eller något, så jag vet faktiskt inte vad som är problemet.

Annons:
Blanksteg
1/27/16, 8:29 PM
#1

Det är inte så att skolan blockerat deras sida? Eftersom det är en skoldator.

[[LP97]3]
1/27/16, 8:40 PM
#2

Jag är ju hemma när jag gör det och blockerade sidor gäller bara för skolans nätverk, alltså en lista av sidor man inte får gå in på under skoltid. Jag kan ju gå in på alla möjliga sidor här hemma som är blockerad på skolan. Men jag tror faktiskt inte att skolan har en sådan lista heller.

Niklas
1/28/16, 10:17 AM
#3

#2: Är det likadant om du använder en annan webbläsare?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[[LP97]3]
1/28/16, 10:30 AM
#4

Jag har inte kollat upp det. Borde jag skaffa en? jag tänkte att det kanske är lite onödigt, eftersom att det annars funkar.

Niklas
1/28/16, 11:12 AM
#5

#4: Det brukar vara ett bra sätt att se om det är webbläsaren som är problemet eller något annat. Jag brukar ha Chrome som alternativ.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

JoHo
2/15/16, 1:21 PM
#6

Ett tips är att ha flera webbläsare installerade. Funkar det inte på ena så funkar det ofta på den andra

Annons:
Upp till toppen
Annons: