Annons:
Etiketthårdvara
Läst 651 ggr
adress
5/8/16, 11:13 AM

Ny skrivare måste inhandlas

Igår lade skrivaren av (HP). Ett ganska klassiskt problem. " Slut på papper " vilket det inte är. Har ingen betydelse vad man gör - samma varning. Plockat ner hela maskinen - kollat supporten på HP. Ingenting hjälper . Krav på den nya maskinen är många. Wifi - AirPrint - utskrift båda sidor - osv. Bläckpatronerna är ett annat problem. Rena djungeln. Skall nu ner på det stora elektronikvaruhuset - 5 minuter från där jag bor. Har några idéer - men vill se dom life. Gärna lite rabatt också - från sonen som jobbar där. Fint väder - men nöden har ingen lag. 🌞

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Annons:
[Jens]
5/8/16, 2:57 PM
#1

Wi-fi, AirPrint och utskrift på båda sidorna har jag på min skrivare och det är också multifunktionsskrivare. Väldigt praktiskt att ha men ack så sällan jag använder den. 1 gång varannan månad kanske eller mer sällan.

adress
5/9/16, 10:56 AM
#2

Det blev en med multifunktion med allt. Skriver inte så mycket - 2 ggr i veckan kanske. Däremot skannar en hel del. e funktion hade jag på den gamla också. Kan sitta på Mallorca - och den skriver ut hemma - alternativt när man kommer hem. Skrivaren har egen e-postadress - via HP server. Rolig grej - men för många kanske praktiskt. Priset / rabatten blev bra. Pris inkl 2 extra patroner 2195kr. Jag betalade 905kr. Över huvud taget har priserna på skrivare rasat senaste åren.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: