Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

macOS Program, appar & tjänster Hårdvara Tillbehör Apple TV Nyheter Tips Apple Övrigt Om iFokus & sajten
macOS

Safari - problem att visa snabbmenyn

2016-05-26 05:06 #0 av: [Jens]

Upptäckte att på min ena dator inte visar snabbmenyn (gardinen) längre? Vet ej om det heter så men om man klickar på URL-fönstret så ska det komma upp en ruta med mina favoriter. Hur får man tillbaka det?

Har letat febrilt i en kvart nu på morgonen men utan resultat =)

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-05-26 23:40 #1 av: adress

Hur ser det ut under inställningar - visa favoriter - har jag för mig att det står.

Anmäl
2016-05-27 05:10 #2 av: [Jens]

Kan du specificera dig mera? Jag har varit där på inställningarna men jag kan dock inte hitta problemet. Jag kan visa mina favoriter men det är t ex när du för muspekaren till sökfältet och ska börja skriva så poppar fram (ner) en 'gardin/meny med top sites-favoriter. Denna dyker inte upp på ena datorn.

Anmäl
2016-05-27 11:22 #3 av: adress

Skall kolla exakt när jag får tillgång till min Mac. Är inte på plats idag. På iPad fungerar ju Safari på det sättet .

Anmäl
2016-05-27 15:59 #4 av: adress

Bokmärken uppe i Safarimenyn. Markera " Visa ofta besökta bland favoriter"
Klicka i adressfältet. Sesam öppna dig. Ha en bra helg.

Anmäl
2016-05-27 18:43 #5 av: [Jens]

Funkar inte för mig adress men tack ändå för att du försökte Tummen upp. Jag har sedan första inlägget leta efter problemet och har inte hittat det så jag gav upp och gjorde en ominstallation. Det tjusiga med Mac är som bekant att man kan lätt ominstallera och få det precis som man önskar inom en kort tid.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.