Annons:
Etikettprogram-appar-tjänster
Läst 1956 ggr
Miowi
6/15/16, 7:21 PM

Installera om office

Ska fabriksåterställa max, har ordnat med alla dokument och filer jag ska spara men det enda jag är lite orolig över är hur jag får tillbaka office-paketet sedan då det var så längesedan jag installerade det. Om jag går in i officepaketet och under "Om" hittar produktnyckeln och skriver av den, är det då bara att installera om office på nytt sedan och skriva in produktnyckeln eller kommer de då säga ifrån att programmet redan installerats på en dator?

Annons:
adress
6/15/16, 10:50 PM
#1

Hur gammalt är Office programmet och vilken version av det ? Varför återställa din Mac som ny ? Har du ngn typ av backup på allt i datorn - ex Apples eget TimeMachine ?

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Miowi
6/15/16, 11:17 PM
#2

Microsoft word 2011 för mac, version 14.5.0. Haft det i kanske 2-3 år.

Ska återställa då det är problem med apple id som inte går att byta då jag hade ett tillfälligt när jag skaffade datorn som jag inte minns lösen till så blir alltid sånt strul i och med uppdateringar.

Har ingen bakcup på datorn, har sparat dokument i dropbox och google drive.

[Jens]
6/18/16, 8:52 AM
#3

Hoppas du har avvaktat lite för en produktnyckel (25 tecken) är inte detsamma som produkt-ID (20 tecken).

Klicka på länken nedan så kommer du till en supportsida där de skriver hur du hittar produktnyckeln.

Hitta din produktnyckel för Office för Mac 2011

Miowi
6/19/16, 1:13 PM
#4

#3 Tack!! Såg nu att jag inte kommer kunna installera om det då det var personalköp för något år sedan och inte giltigt längre, så återställa datorn vågar jag inte göra då!

[Jens]
6/19/16, 5:22 PM
#5

Du kan försöka kontakta Microsoft och be dem om produktnyckeln. Du är ju inte den första som har råkat tappa bort nyckeln. 😉

Upp till toppen
Annons: