Annons:
Etikettprogram-appar-tjänster
Läst 2113 ggr
Trollbus
6/18/12, 10:55 AM

Mail visar fel email

Hej,

Mitt mailprogram visar ett helt annat mail än det jag fått. Helt plötsligt. Har det kopplat till gmail och det verkar oftast hända när jag fått svar på mail jag skickat tidigare. Provade att reparera behörigheter, men felet kvarstår.

Har OSX 10.6.8

Mina andra inboxar funkar som de ska. Har 11 olika mailadresser och detta är första gången något liknande händer. Väldigt frustrerade eftersom jag måste gå till webmailen för att läsa.

Någon som vet vad detta beror på och hur jag åtgärdar?

Annons:
Niklas
6/18/12, 5:43 PM
#1

Jag antar att du använder det inbyggda mejlprogrammet. Var är det fel adress visas? Är det i Från-fältet när du ska skicka nya mejl?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Trollbus
6/18/12, 5:48 PM
#2

Det är inte fel address, utan det är ett helt annat mail som visas när jag klickar på det mail som kommit. Ett gammalt mail med de gamla brevhuvudena och adresser. Men det andra mailet är fortfarande markerat där uppe där man ser alla mail.

Niklas
6/18/12, 6:08 PM
#3

Menar du att om du klickar på ett mejl från Pelle Oskarsson öppnas ett mejl från Asta Nilsson?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Trollbus
6/18/12, 6:21 PM
#4

Precis. Mycket märkligt!

Niklas
6/18/12, 6:23 PM
#5

Markera brevlådan (Gmail) i listan till vänster och välj Brevlåda > Bygg om i menyn. Om du har många mejl kan det ta tid.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Trollbus
6/18/12, 6:29 PM
#6

Ska genast prova!

Annons:
Trollbus
6/18/12, 7:03 PM
#7

Det fungerade. Tack så jättemycket!!!

Niklas
6/18/12, 8:54 PM
#8

Bra. Tack för att du berättade det!


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: