Annons:
Etikettapple
Läst 1812 ggr
lakrisen
2012-11-10 14:08

iPhone? :S

Hej, ähm, kan man fråga om iPhone här? För isåfall, har jag ett problem.

Jo det är såhär att varje gång jag försöker öppna en app, (nedladdad) så stängs den ned direkt liksom den är uppe i någon sekund och sedan bara stängs ner… Alla appar som redan fanns i mobilen (Kontakter, sms osv) går att öppna. Detta började igår när jag laddade ner låtar till min dator och sedan förde över de till mobilen via iTunes.. Och när jag skulle öppna Instagram så bara stängdes allt ner. Har prövat att ta bort alla låtarna och startat om den säkert 5 gånger bara idag.. Detta är riktigt jobbigt då jag inte kan se vad min kompis skriver till mej på Kik, eftersom att den bara stängs ner.

Har iOS 4. Kanske fungerar det om jag uppdaterar till iOS 6? Men jag vill inte ha iOS 6, det är ända problemet, så jag vill inte göra det om det finns någon annan lösninggg. (Och om jag återställer mobilen så uppdateras den..) Såå, någon som vet vad jag kan göra? :S Jag vet att detta är Mac i fokus men.. Apple har ju gjort Mac och iPhone så jaa.. Hoppas någon har en lösning/tips!! :3 Hejdå och tack på förhand. ^^

Annons:
Pelle Långlös
2012-11-10 14:11
#1

Pröva inne på http://iphone.ifokus.se istället

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

lakrisen
2012-11-10 14:14
#2

Wops, såg inte att iphone iFokus fanns. Tack!

Pelle Långlös
2012-11-10 15:18
#3

Så lite så. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

saandrra
2012-11-29 18:46
#4

Så har det hänt med min telefon ett antal gånger också…
Om jag inte minns allt helt fel så gjorde jag bara så att jag öppnade App Store och så tog jag hem en ny app och då helt plötsligt fungerade alla mina installerade appar igen!

Nu vet jag ju inte om det var enbart för att jag tog hem en ap, men du kan ju alltid testa!

Upp till toppen
Annons: