Annons:
Etikettövrigt
Läst 1575 ggr
zatanica
2013-01-29 17:10

iPad mini?

Har aldrig riktigt sett varför man ska ha en surfplatta. Men så en vacker dag för inte så längesedan när jag vaknade på morgonen så insåg jag massa fördelar med en surfplatta. Även om jag bara minns hälften nu.

Så hon sommförut sett ner på surfplattor fick nu för sig att hon abra måste ha en.

Då jag har en macbook pro så blev det ipadsen som jag tittade på då jag gillar utseendet på dem. Android plattorna tycker jag ser så röriga ut av någon anledning.

Så tittade på lite ipads på mediamarkt och fastnade genast för ipad mini, en sådan skulle jag ha fick jag för mig.

Så till frågan, någon/några som har en ipad min här? Vad tycker ni om dem och vad har ni dem till? Har ni 16, 32 eller 64 GB, wifi eller 3G?

Vad jag tänkt ha den till vad jag minns nu är ala mina pdf:er så jag lätt kommer åt dem och lätt kan läsa. Minnesanteckningar och kom ihåg, då jag i vanliga fall drunknar i lappar med saker jag ska komma ihåg. Bättre då att ha allt på ett ställe och även kunna ha larm på viktiga saker.

Papperslappar är inte så bra på att larma och har en förmåga att komma bort och bli aldeles för många.

Annons:
Niklas
2013-01-29 18:37
#1

Vet du vad, du kan lägga in frågan på iPhone iFokus också. Där diskuterar vi iPad mer.

http://iphone.ifokus.se


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

zatanica
2013-01-29 19:24
#2

aa tack, ingen aning om att det fanns en sådan med Glad

Niklas
2013-01-30 07:42
#3

Ingen orsak. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: