Annons:
Etikettprogram-appar-tjänster
Läst 2895 ggr
Niklas
2013-04-28 22:04

Minst 15 GB gratis lagringsutrymme med Copy

Copy är en ny filsynknings- och lagringstjänst. Rätt likt Dropbox. Du får 15 gigabyte gratis lagringsutrymme från början och ytterligare 5 GB för varje person du värvar till tjänsten. 

Erbjudandet gäller under en begränsad tid i början. Om du registrerar dig via länken nedan får vi båda 15 gigabyte extra. 

Det finns klienter för Mac, Windows, Linux, iOS och Android. Testa!

Skaffa Copy och få minst 15 gigabyte gratis lagringsutrymme


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Niklas
2013-05-16 08:23
#1

Nu har de uppdaterat Copy så att man får 15 gigabyte lagringsplats från början. Dessutom är det så att om flera personer delar samma lagringsutrymme räknas utrymmet bara en gång. Har fyra personer lagrat 20 gigabyte gemensamt räknas det bara som 5 gigabyte från var och en.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

deeman
2013-05-17 15:09
#2

Ur säkerhetsapsekter så är ju dock frågan om man vill lägga en hemsida på boxen?

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Niklas
2013-05-17 20:46
#3

Har du hemligheter på sidan? Då kanske det är bättre att inte lägga dem på en hemsida


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

deeman
2013-05-18 12:55
#4

#3  Haha nä det har inte men hur löser man det, någon typ av säkerhet måste man ja ha.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Niklas
2013-05-18 14:16
#5

Jag har inte provat men jag tror inte att vem som helst kan ändra på eller ta bort filer i Public-mappen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

deeman
2013-05-18 19:08
#6

#5 jag tänker närmare på ev. attacker, spam osv.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Annons:
Niklas
2013-05-18 23:28
#7

Tror du det är större risk för sånt på Dropbox än på vanliga webbhotell? Det tor inte jag.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

deeman
2013-05-19 13:02
#8

#7 inte vet jag - det bara låter lite mer riskabelt, men kanske inget att oroa sig för?

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Niklas
2013-05-20 20:19
#9

Jag är inte särskilt orolig. De sätter hela sitt rykte på spel om de schabblar med säkerheten. Så mycket har inte jag att förlora.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Thaeri
2013-05-29 15:48
#10

Låter intressant, frågan när det gäller Linux är om de har .deb eller om man som Linux Mint-användare måste kompilera från källkod?

På laptopen blir det inte till att testa förrän jag kommit mig för att uppgradera oavsett då Copy verkar inte funka med Snow Leopard.

Upp till toppen
Annons: