Annons:
Etikettapple
Läst 1438 ggr
[mr_mac]
5/23/14, 7:05 PM

Leverans av Mac

Hej jag har gjort en konfig på apple hemsida och där fått fram allt om leverans etc..nu är de så att de jag skall beställa kostar rätt mycket. Jag undrar är de någon som beställt från apple online store? och hur lång tid har de tagit just för eran produkt? vem levererade den? posten dhl etc? kom produkten i rätt skick? behöver så mycket info som möjligt..är jätte nervös inför att lägga den beställning jag tänkt och är tacksam för alla svar

Mvh

Annons:
Niklas
5/24/14, 9:17 AM
#1

Jag har handlat från Apple på nätet. Det var ganska länge sen men jag har för mig att det tog en vecka ungefär. Kanske lite knappt. Det var en MacBook Pro och den kom fram i förväntat skick. Apple förpackar sina saker väldigt väl. Datorerna ligger först i sin egen mycket stötdämpande låda och den ligger i sin tur i en större kartong med stötskyddande hörn. Du behöver inte vara det minsta orolig för skador. Dessutom har Apple en av världens bästa kundtjänster om du inte är nöjd.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[mr_mac]
5/24/14, 8:02 PM
#2

Skönt att höra tack Niklas :) 2-4 dagar att tillverka den jag skall ha sen ca en vecka på skicka tiden då! Rätt dyrt bygge jag skall ha! Köpte en MacBook PRO retina för en tid sedan jätte nöjd:) skall bytta min pc mot 27 iMac:) vet inte om du är intresserad av mer specs så hoppar skriva de men du kan alltid fråga! Är de posten som levererar eller något annat företag ? Mvh

Niklas
5/25/14, 7:14 AM
#3

Jag minns inte vilka som levererade den.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: