Annons:
Etikettnyheter
Läst 4044 ggr
[Jens]
6/12/15, 5:12 AM

OS X El Capitan bakgrund - ladda ner till din Mac

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är du sugen på att använda dig utav bakgrunden som visades upp när de presenterade OS X El Capitan på WWDC. Här kan du ladda ner bakgrunden till din Mac:

http://www.crafty.se/wp-content/uploads/2015/06/OSX-ElCapitan.png

Annons:
Johnny
7/15/15, 5:27 PM
#1

Så kan det gå!😎

Antingen var det jag som bar mig dumt år, eller så var det något annat som hände, när jag skulle ladda ner El Capitan!? Nu kan jag inte återuppta nedladdningen, hur jag än bär mig åt! 

Får ett meddelande att jag redan löst in coden. Jag får inte, som vid tidigare nedladdningar av "betor", möjligheten i App Store. Det säger att inte finns något att uppdatera!

Jag kan lätt leva med att vänta på den skarpa, men är av naturen ganska nyfiken…,lite av ett I-landsproblem! Nöjer mig med iOS 9 på padda och iPhone😂

Skulle någon ha en idé, så visst…

[Jens]
7/15/15, 5:56 PM
#2

Jag fick problem med El Capitan också men det var speciellt ett program som jag ansåg väldigt viktigt för mig och det var Pixelmator och då gick jag tillbaka till 10.10.4. Jag gick även tillbaka till 8.4 på de andra enheterna för jag kan gott vänta tills de skarpa versionerna kommer. Kommer dessutom inte ha så bråttom med att installera dem i första hand när de väl kommer ut.

Upp till toppen
Annons: