Annons:
Etikettapple
Läst 1211 ggr
Frosstis
6/24/15, 3:45 PM

Föra tillbaka bilder från Macen till iPhone

Hej, förde över hela kamerarullen till iphoto på min dator och sen tryckte jag på att jag skulle radera alla bilder från telefonen, eftersom jag trodde att jag bara hade fört över 1D bilderna till datorn och inte de bilderna som redan fanns på telefonen. så nu måste jag få tillbaka dom bilderna till telefonen på något sätt, men vet inte hur! kan ni snälla hjälpa? det är en iphone 4s

Annons:
Niklas
6/24/15, 5:21 PM
#1

Anslut iPhone till Macen och för över dem med iTunes. Alternativt kan du göra en återställning av iPhone till en säkerhetskopia.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Frosstis
6/24/15, 6:37 PM
#2

Grejen är att det är inte min telefon utan jag har lånat den av min kompis. Men jag kopplade den till itunes och valde "ställ in som ny iphone" och sen fick jag över bilderna på det sättet, men nu står det "från min mac" på det albumet på telefonen och så kan man inte radera bilderna heller utan att göra det från datorn… förstår du vad jag menar?

Niklas
6/25/15, 11:49 AM
#3

Ja, jag förstår. Det går inte att importera bilderna från datorn så att det ser ut som om de har varit där från början. Till det krävs en säkerhetskopia som du återställer till.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: