Annons:
Etikettövrigt
Läst 1288 ggr
Odd
2015-06-25 16:21

Uppdatera drivrutiner i Boot Camp

Om man ska uppdatera drivrutiner i en Mac Mini (tidig 2009) ska man ladda hem Mac versionerna även när man använder sig av Windows 7 i Boot Camp?

Jag hade tänkt försöka använda datorn mest till att spela spel på (min laptops grafikkort har lagt av och har inte råd att skaffa något nytt, men jag har haft den här gamla Mac'en ståendes avstängd på mitt rum i några år nu och tänkte att det är ju bättre än inget) och kommer antagligen inte starta den i OS X särskilt ofta, men när man ska ladda hem drivrutiner till t.ex grafikkort eller liknande måste man göra det antingen genom OS eller ladda hem Mac versionen även i Boot Camp? 

Det sitter ett Nvidia GeForce 9400 I datorn och jag har redan uppdaterat några drivrutiner genom Windows Update, och där var de ju Windows versioner, men eftersom jag aldrig använt mig av Mac känner jag mig lite osäker på allt 🤐

Kan man använda den som vilken Windows dator som helst så länge man är i Boot Camp?

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
Niklas
2015-06-25 17:19
#1

Om det är när du är inne i Windows du menar så är det drivrutiner för Windows du behöver.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Odd
2015-06-26 23:59
#2

Tack, inte stött på några problem än så länge 👍

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Upp till toppen
Annons: