Annons:
Etikettmacos
Läst 1173 ggr
[Jens]
2016-05-26 05:06

Safari - problem att visa snabbmenyn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Upptäckte att på min ena dator inte visar snabbmenyn (gardinen) längre? Vet ej om det heter så men om man klickar på URL-fönstret så ska det komma upp en ruta med mina favoriter. Hur får man tillbaka det?

Har letat febrilt i en kvart nu på morgonen men utan resultat =)

Annons:
adress
2016-05-26 23:40
#1

Hur ser det ut under inställningar - visa favoriter - har jag för mig att det står.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

[Jens]
2016-05-27 05:10
#2

Kan du specificera dig mera? Jag har varit där på inställningarna men jag kan dock inte hitta problemet. Jag kan visa mina favoriter men det är t ex när du för muspekaren till sökfältet och ska börja skriva så poppar fram (ner) en 'gardin/meny med top sites-favoriter. Denna dyker inte upp på ena datorn.

adress
2016-05-27 11:22
#3

Skall kolla exakt när jag får tillgång till min Mac. Är inte på plats idag. På iPad fungerar ju Safari på det sättet .

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

adress
2016-05-27 15:59
#4

Bokmärken uppe i Safarimenyn. Markera " Visa ofta besökta bland favoriter" Klicka i adressfältet. Sesam öppna dig. Ha en bra helg.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

[Jens]
2016-05-27 18:43
#5

Funkar inte för mig adress men tack ändå för att du försökte 👍. Jag har sedan första inlägget leta efter problemet och har inte hittat det så jag gav upp och gjorde en ominstallation. Det tjusiga med Mac är som bekant att man kan lätt ominstallera och få det precis som man önskar inom en kort tid.

Upp till toppen
Annons: