Annons:
Etikettövrigt
Läst 1818 ggr
Moalinn
2017-08-22 16:53

Skrivare vill inte skriva ut

Har problem med min Brother skrivare som inte vill skriva ut. Det går att ansluta till nätverket och den skriver ut ett papper där det står "connection: ok" men inte vill den skriva ut för det. Jag känner mig helt hjälplös, någon som vet vad jag kan göra? Skrivaren är installerad på datorn sedan tidigare och då har det fungerat att skriva ut utan problem. Problemet uppstod när jag flyttade och bytte nätverk. Har tagit bort och lagt till skrivaren igen men inget verkar hjälpa. Det är en macbook jag försöker skriva ut ifrån, ifall det har någon större betydelse.

Skicka iväg mig till någon annan sajt om det finns någon som passar bättre, kunde inte komma på någon annan men har testat Dator iFokus :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Niklas
2017-08-23 08:27
#1

Har du anslutit skrivaren till det nya nätverket? Är det ett trådlöst nät eller är den ansluten med kabel?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Moalinn
2017-08-28 12:31
#2

#1 ja det har jag, får även ut ett papper där det står "connection: ok". Det är mobilt så trådlöst.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

adress
2017-08-29 11:50
#3

Gå in i " Inställningar " och markera skrivare. Är det verkligen samma nätverk / wi-fi som datorn?

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: